Posting Time: Jul 09, 2023, 08:33 AM #
自言自語-1 難道抱著殘像 可百世流芳 ?(9-7-2023) 我一直相信喺我間on9中學入面「唯獨壯烈離座 可百世流芳」。 否則我就只係一個喺老師同學眼中嘅一個成績普通,同以前老師教過嘅學生冇分別嘅透明人。 至少依家會有唔少同學同老師知道我嘅勇氣同決定,以至於有好多唔識我(同我唔識)嘅人都知道曾經有一個特別的人存在過。 呢度冇乜人睇所以以後會得閒喺度分享下個人諗法 順便記錄自己 😃目的係睇下我會唔會成為更好嘅人?
Posting Time: Jul 09, 2023, 08:33 AM #
痛就是強!
Posting Time: Jul 09, 2023, 11:13 AM #
義工隊玩夠未呀 根本害人不淺 舊嗰個secret仲叫有啲資訊 佢個a貨就只有搞到好多初中學生比人網絡欺凌 依家又搞個新嘅 仲話自己係好人,幫人 😒
Posting Time: Jul 09, 2023, 11:22 AM #
今日直接唔扮 表明自己就係義工隊經營嘅 義乜鬼,地點永遠唔敢寫永光堂,怕比人上網查發現佢🤣🤣 2023:07:09 20:09:31
Posting Time: Jul 18, 2023, 09:02 PM #
抱歉喺度倒米 老實講,我唔對聽日我同學嘅DSE成績有太大希望(希望我可以跌眼鏡) 當其他香港學生祈求自己係嗰42.4%攞到香港大學入學要求嘅同時, 我間中學嘅同學喺度爭取自已係5-7%入面嘅其中一個…… 當其他香港學生祈求自己係嗰71.9%攞到五 條2嘅同時, 我間中學嘅同學喺度爭取自已係30幾%入面其中一個…. 即係話有60+% 嘅學校同學攞唔到五條2嘅事實令我震驚 我諗佢哋都未必會意外自己既成績 ,我讀過呢間學校真係三生不幸 不過無論如何都祝佢地順利🫡🍀
Posting Time: Jul 18, 2023, 09:18 PM #
我…. 會成為那5%之一的天選之人嗎 兩年前認為不會 所以我作出那個決定 現在 大家都知道成績了 有些也放上IG 如果我當初留下會怎樣? 到底沒有畢業證書及DSE成績的代價換來的成果有更好嗎? 現在可以合理地推測 7月22日是我下這決定的兩周年了 但我目前找不到答案….
Posting Time: Jul 22, 2023, 09:10 PM #
今天又是一個也是最後一個關於中學的思考歷程,過了這次之後,就可以完成這2年的工作,望向未來。 不過也要把之前思考過的所有中學的故事放在這留念🤔
Posting Time: Jul 25, 2023, 10:59 PM #
自言自語-5 兩年計劃的完結 (26-7-2023) 小弟中一至中四嘅時候曾經喺圖書館做,見過以前啲成班師兄上嚟溫書,比較早就知道DSE嘅恐怖,最近發現睇法唔同會影響人嘅行動。 當大家一早知道只有5%人會入大學,即使努力完都唔太可能係自己嘅時候,會令人絕望,有種無力感。而喺呢個時候大部份人就會開視若無睹,催眠自己,掩耳盜鈴,認為既然入唔到大學嘅話DSE已經唔重要,所以唔溫書,又或者覺得開心咗先算,結果太遲到中六先開始認真讀書。而小弟比較幸運,比其他人更早意識到同比其他人有更多選擇,係同樣見唔到DSE希望嘅情況下,我決定奮不顧身冇退路地為自己掙扎,反正呢條係為慳幾年時間嘅一條生路,所以我選擇咗依家呢條路。 2023年DSE 7月19號放榜,咁啱過3日後7月22號嘅2年前(2021)我喺觀塘大快活覺得得5%冇任何希望實死,所以我下決定行而家呢條路並一直邁進,當時知道冇回頭路,家下終於到左可以檢查得失值唔值得。到底冇畢業證書同埋DSE成績嘅代價換來的成果有更好?
Posting Time: Jul 25, 2023, 10:59 PM #
見到20分以上嘅人嘅名單之後,佢哋明顯不嬲都係勁過我。我想準磪判斷如果我考咗DSE有幾多分,所以參考以前當我係假想敵作為成績底線嘅幾位同學成績去判斷,明顯地佢哋冇出現喺學校網頁,可以肯定如果冇走我亦唔可能會係5%天選之人。至佢哋有冇五條二呢就唔知啦,始終都冇放上網,不過有定冇嘅意義已經唔大。結論係依家覺得付出嘅代價換來嘅成果係更加好嘅。 DSE放榜亦都代表我呢個兩年嘅逃離垃圾學校計劃正式完結,可以放低曬之前嘅嘢。呢個計劃目的係我嘅未來要比考DSE嘅我嘅未來過得更加好。當然呢個計劃嘅代價同埋風險比較高,好彩我最後算係順利成功咗。 我終於可以話俾兩年前嘅我聽我冇後悔揀呢條路。
Posting Time: Jul 25, 2023, 11:07 PM #
見到20分以上嘅人嘅名單之後,佢哋明顯不嬲都係勁過我。我想準磪判斷如果我考咗DSE有幾多分,所以參考以前當我係假想敵作為成績底線嘅幾位同學成績去判斷,明顯地佢哋冇出現喺學校網頁,可以肯定如果冇走我亦唔可能會係5%天選之人。至佢哋有冇五條二呢就唔知啦,始終都冇放上網,不過有定冇嘅意義已經唔大。結論係依家覺得付出嘅代價換來嘅成果係更加好嘅。 DSE放榜亦都代表我呢個兩年嘅逃離垃圾學校計劃正式完結,可以放低曬之前嘅嘢。呢個計劃目的係我嘅未來要比考DSE嘅我嘅未來過得更加好。當然呢個計劃嘅代價同埋風險比較高,好彩我最後算係順利成功咗。 我終於可以話俾兩年前嘅我聽我冇後悔揀呢條路。
Posting Time: Jul 29, 2023, 10:57 PM #
自言自語-6 DSE 2023放榜 (26-7-2023) 放榜同日我搵Band1嘅discord group 友傾偈佢講有大約80%有入大學,我只能佩服咁望向嗰5%。 本身以為要11月先開估,點知第二日上學校網就見到,仲要有埋分數同名。其實過百人得11個有20分或以上仲放學校主頁,好似都唔係咁值得慶祝?20分喺大部分學校根本不值一提,睇完之後對於分數比較意外,但人數就正正常,有啲我以為好勁,但冇出現喺圖上面。依家等睇11月學校招生嘅同時公布嗰11個20分以上入面邊最終個會成為5%之一。 如果到時冇喺個表上面咪好冇面囉,代表有20分或以上都入唔到大學,仲要可以對比埋人名,學校咁做真係好咩?可能某啲上榜嘅人雖然有20分以上,但係佢哋可能覺得 自己考得唔夠好,唔想講自己幾多分,然後學校咁爆曬啲人啲分出嚟。
Posting Time: Aug 09, 2023, 07:00 AM #
自言自語-7 IELTS救分 (7-8-2023) 就喺今年DSE放榜嘅同一日,我discord group有朋友同我講佢英文得3,我同佢講唔緊要啦,都考得唔差,如果擔心學校唔收,可以去查下自己心儀嘅學校有冇認可IELTS,可以取代英文成續,點知佢唔驚,佢一早就考左,有7分仲高過我,但係DSE英文仍然得3,又係一個成功比IELTS救分嘅例子。不過重點係伍華啲老師冇講過IELTS,根本極少人知可以咁做,根本其他學校嘅學生一早就知,仲要一早就,考埋,令我覺得自己真係技不如人,可能重有好多由於學校老師冇講而唔知嘅知識。 我有問過數學林sir,佢話依家考冇用,上到大學三年級會可以免費考,所以中學老師唔會介紹去考。不過當日我上網查發現大學免費考嘅優惠資助冇左9年啦!(2013年取消,2022年林sir話有😅。) 我走之前幾個月都有同我班上幾個同學講過呢件事,佢地對於呢件事有好大誤解,例如係完全唔知,或者係以為只係比好叻嘅人考,好難,普通人唔考,唔關自己事。當時有3個最後表示有興趣考,而家Dse放左榜,明顯成間學校英文冇人有5或以上,唔知佢地最後有冇聽我建議去考之後成功救到佢地呢?
Posting Time: Aug 13, 2023, 08:00 PM #
自言自語-8 命運 (9-8-2023) 眾所週知 小第由於種種原因而決定中五離開 所以小第係冇中學畢業既,固然就冇喺6A班相入邊出現。 巧合嘅係小學六年級班相亦都冇我,小學我咁啱影班相嗰日,(真)病左冇返,不過有畢業。咁算唔算係命運? 可惜係無論小六定中六(即使我冇讀)都係一樣,命運一直重複相同嘅事。 無論嘅係小六我整嘅YouTube片定我唔喺度嘅原來中六發生嘅私人IG都一樣被朋友/同學出賣。中六走左都被出賣都幾顛。 結果過咗六年又係一個循環,我好似有長大左,但又好似冇,同樣嘅垃圾事一直重複發生,人際關係仍然唔成功,仍然每次比人出賣特登搞事食花生,無論中小學都一樣,命運啊。 留呢個post 喺度睇下大學點🫤
Posting Time: Oct 24, 2023, 10:26 PM #
我以前一直都會把這裏的某些文章設定為密友限定 放在密友IG 自從發現無論我做什麼都一定會被四處散播之後我放棄了 如果有中學同學不喜歡我但又走過來看我的文章然後生氣就好笑了 我就喜歡在thread發負能量 即使threads是公開帳我也沒所謂
Posting Time: Oct 30, 2023, 07:11 PM #
我不知道高中同學怎麼看我的前途 反正每個人無論在外人看來多麼風光 都一定是有苦自己知
Posting Time: Oct 31, 2023, 03:55 AM #
天啊 我身邊又有認識這樣的人…. 果然我的高中同學絕大部份都是奇怪人 (包括我自己)
Posting Time: Nov 08, 2023, 06:11 PM #
高中生是男校的我….
Posting Time: Nov 22, 2023, 08:58 AM #
所有畢業前離開某班的同學,唯獨兩個有著比較好的下場,他們離開這個班級並非因為留級重讀、調去較差的班、病走、中一退學,看來,只有兩位同學轉校之後,過得比在舊的學習環境中更順利。
Posting Time: Nov 22, 2023, 09:06 AM #
同意別人看我私人ig 帳的背後想法 本來同意別人追蹤你的IG就是因為信任 對這個人有足夠的信任,相信他不會惡意使用帳號上的資訊。 順便想藉此拉近與對方的關係,讓對方更了解自己的生活 被出賣多次之後我已經放棄私人ig 轉主要用公開帳的threads了
Posting Time: Nov 22, 2023, 09:12 AM #
我初中時期有一位姓鄧的朋友 我們從中一開始就是朋友, 雖然跟我一樣是有病的sen學生,他讀d班。在中三的第一學期,有一天小息時我知道他打算在中三後去VTC讀書,他在和社工討論過這件事,我問他為什麼這樣做,但他認為VTC對他更好。雖然我們從中一就是朋友,但我們在網上沒有聯繫,COVID在中三的第二學期來襲,所以之後就沒有任何聯繫。 中四開始終於正常上學,我再沒有見到他了,所以我問社工,社工說他已經去了vtc學習,社工說過兩天會給我他的電話 但他後來也忘記了所以沒給到我 希望未來有一天能再見到他吧 不過我跟他走的人生路實在是差太遠了
Posting Time: Nov 22, 2023, 10:05 AM #
六年中學生淵對我的影響: 1,失去信任,增加了警惕 - 被出賣的經歷讓我學會不能輕易相信他人,保持必要的戒備之心。 2,失去過往快樂 感到被背叛,自尊受創 - 被親近的人出賣,會有被背叛和利用的痛苦,打擊到自尊心。 3,失去美好的中學生涯 原本美好的計畫被打破,很難再對新環境樂觀期待。 4,失去外向的勇氣 成為宅 過分保護自己 變得內向孤僻。 5,對人際關係感到厭倦 - 一次又一次的失望會降低我與他人建立聯繫的動力。
Posting Time: Nov 26, 2023, 09:37 AM #
回顧:中學畢業證書的重要性? 在中五第二學期,林老師在課堂上告訴我們,學校正討論中六畢業證書只給校內中六考試(也稱為DSE模擬考試)合格的學生使用,還是給予所有在學校讀完中六的學生使用。林老師表示應該僅供通過考試的人使用,以前一直如此。 但新校長說自從去年肺炎疫情爆發以來,很多學生都在家學習,他們在學校考試中無法合格,所以最好把他們都給畢業證書了,以後都會如此 但在我看到2023年畢業證書的照片後,看來所有完成中六的人都能獲得成績單,對我來說這使得畢業證書變得更低亷了,並不像之前那麼重要了 我可以再次確認我自己的選擇是正確的。
Posting Time: Nov 27, 2023, 02:12 PM #
我永遠也不可能知道我中學班上同學的真面目。仿佛鬼魅一樣,我仍然不知道是誰先開始不斷地背叛人,匿名地在Secret寫文章。 我發現,一群人的力量確實非常龐大,即使他們並未形成團結,也沒有制定計劃,互相之間也沒有交流。每個人都獨立地追求自己的目標,想要實現自己的事業。然而,只要每個人都付出一點點努力,就能讓整個事件變得非常龐大。 後來才知道,戰爭的種子始於我們讀中一的時候,他們在初中時期被別人欺凌,長大後每個人都只想爭取回屬於自己的正義,卻使得情勢變得更加糟糕 人們開始相互對抗,形成了不利的局面。 這種集體行為讓每個人承受著巨大的傷害和痛苦。你無法找到班上的大頭目,因為每個人都是霸凌的一部分,這讓我想起一個日本電視節目,王牌大律師(律政狂人 )SP1的古美門說過: あのクラスに初めからリーダーなんて 居なかったのだ。 誰が作り出した空気であろうが構わない。 ただ その場にある空気に従う腐った羊の群れ。 希望なんてあるものか。 いじめは無くなる? そんなわけないだろう。
Posting Time: Nov 28, 2023, 03:49 AM #
2023年我親身學到的事 1.人的行為令人匪夷所思,更傾向於在毫無意義,離題的事情上與他人爭吵,卻因關係被破壞而失去更多對他有利的事,對我而言完全不值得。 2.這個世界充滿了諷刺,事物之間的反差和戲劇性讓人難以預測。透過threads總結我五年中學生活中的經驗,我意識到幾乎所有的事情都包含著某種程度的諷刺。 3.痛就是強!!!
Posting Time: Nov 30, 2023, 05:32 AM #
在我中學拿高分成為學校標竿的人好慘喔 即使明明DSE拿不到5 但仍是某主科最好被學校四處散播他的分數還有失敗(拿不到5)的原因 連我不在亞洲都知道 我學校的那些老師可真不能保守學生的私隱 到處說 真正的全世界也知道了 如果那位同學看到的話:是的 連我也知道你幾分及DSE沒有5的原因…👀🤡
Posting Time: Dec 18, 2023, 04:34 AM #
有冇人可以明喺香港做中學生好難 如果你俾人恰 下埸通常係: A:話比老師(報串)➡️三五成群阿雞下場 B:話比老師 ➡️老師見慣唔理➡️抑鬱 C:自己硬食➡️三五成群阿雞被打 有冇好下場?
Posting Time: Dec 22, 2023, 12:47 PM #
我對中學同學的團結存有懷疑,認為表面上看起來很團結,背後卻可能並非如此 在我的經歷中同學之間明顯存在出賣和利用的行為,這說明同學之間的關係並不如想像中那樣信任和緊密 我離開中學後,仍有同學試圖獲得我社交媒體帳戶的訪問權,然後出賣和利用 這進一步證明了同學關係的脆弱性 不少同學一再受到其他同學的傷害(例如在Secret ) 和出賣,這表明這種事件不是偶然,團結也許只是表象 我對所謂的團結背後是否存在真正的友誼和信任保持懷疑
Posting Time: Dec 22, 2023, 01:01 PM #
中學最可惜的事 在我離開之前都仍是男校,所以沒有女 因為疫情而失去中三至中六的高中生活 我明顯地對一些中學同學不信任,也在中學時期沒有找到特別信任能保守秘密的知己,導致我現在這樣的狀況。 值得注意的是我並沒有認為過早離開中學是遺憾 雖然我放棄中學畢業證書和DSE考試而提前離開,這是一個高風險的決定。 但我其實慶幸我能逃離
Posting Time: Dec 30, 2023, 02:19 AM #
我覺得最好睇嘅戲梗係三五成群 小第之前喺Band3男校生存 我要盡力避免自己好似啊雞咁嘅下場 因為我唔係大王 瘦到好似阿雞咁樣
Posting Time: Jan 01, 2024, 05:45 PM #
我覺得唔會,就算有社交媒體欺凌者仍然可以散播謠言,好多香港啲中學都有叫xx secret 嘅匿名專頁,俾人匿名講間學校啲嘢,結果啲人用匿名係冇圖冇真相嘅情況下散播謠言網絡欺凌,成班人只會喺度亂咁互相猜忌,失去信任,進入戰國時代。 利申:經歷過
Posting Time: Jan 01, 2024, 07:40 PM #
我朋友問我點解當初又會搞到咁嘅(冇friend) 我覺得全班都進入戰國時代嘅話應該係全班俾人互相疏離 剩低好多個小圈子 只係我比其他人更加不滿呢種風氣 而且我比其他人仲多一個中一至中三英文科老師搞事 (你叫其他人罰抄默書範圍就唔緊要,但係我真係冇能力罰抄) 所以我比其他人更加不滿我學校,講真,邊個會想識一個上堂鬧英文老師嘅同學?
Posting Time: Jan 01, 2024, 07:45 PM #
簡單總括一下我中學生淵嘅痛: 一:被老師罰抄 留堂到5點罰抄 開始逃學 Report到副校 二:全班比訓導瘋狂查手機 del片/相 同學開始互相失去信任 我繼續俾英文老師罰抄 不過report到校長 三:我繼續俾英文老師罰抄 不過report到平機會 四:英文代課老師一堂教完一個學期嘅嘢 我對學校失去信心 覺得返學浪費時間 五:Secret大亂
Posting Time: Jan 01, 2024, 08:14 PM #
不過我冇辨法 我只可以每當老師叫我抄書嘅時候鬧佢我先可以爭取到我應得嘅調適 下場都係個教畜自己搞唔掂我 直接報告俾副校搞到佢地放學逗我 我有晒咁多醫生嘅證明佢都叫我罰抄 我根本冇可能做到 係咁嘅情況下邊個想同我做真心朋友?
Posting Time: Feb 06, 2024, 07:12 PM #
「我們走後,他們會給你們修學校和醫院,會提高你們的薪水,這不是因為他們良心發現,也不是因為他們變成了好人,而是因為我們來過。」
Posting Time: Feb 08, 2024, 03:56 PM #
我既香港中學青春: 出賣 留堂抄書 zoom 內鬥 掅疑 網絡欺凌 💁🏻♂️ 大家講嘅中學青春 我係0 所以英國學校仲好D 多謝 見D comment 話🀄️hurt 到我呢😮💨
Posting Time: Feb 15, 2024, 08:43 AM #
🫂😭😭遇到個仆街英文老師絕對會影響對英文嘅興趣
Posting Time: Feb 16, 2024, 03:09 AM #
我一直都覺得佢用錯方法 就係班上面唔夠多人咁諗… 本身又唔團結 我先至要上嚟threads獲得認同 我羨慕你🥹
Posting Time: Feb 16, 2024, 07:01 AM #
話說我前2日先知happy corner係咩嚟 我以前一直以為中同用呢個字只係去形容某單嘢 原來有啲咁嘅「男性活動」玩磨jj 好顛 以前嘅我太年輕了 (但我啲同學中二已經知) 果然入錯中學 想知咁算唔算欺凌? https://zh.m.wikipedia.org/wiki/Happy_Corner
Posting Time: Feb 17, 2024, 09:21 AM #
Off topic:笑撚死 我自己都未搞得掂自己 仲走去做青年大使去「幫人」😂👆🏻 好心我自己就應該收皮啦 以為自己係邊個?
Posting Time: Feb 17, 2024, 04:27 PM #
點解我INFJ鍾意獨處? 因為俾現實朋友出賣得太多囉 而家我現實識到嘅朋友都唔會同佢講太多嘢 咁佢地咪覺得我神秘 尤其係心事 同任何一個朋友講都伏到仆街 與期等你出賣 不如我將我啲中學嘢抌晒上嚟threads先🙏🏼
Posting Time: Feb 17, 2024, 09:17 PM #
睇完我都想對@dun.dd咁講:「 個個都係咁㗎啦,我算係老幾呀? 我當我自己係咩啫? 大英雄? 我要幫學校嘅Sen同學不再比王教畜欺凌! 發神經~ 我要救學校所有嘅Sen同學獲得日常抄寫調適! 戇居佬~」
Posting Time: Feb 18, 2024, 08:33 AM #
我間中學啲師兄好出名㗎: 放火燒巴士 學校旅行頭單車
Posting Time: Feb 21, 2024, 05:04 AM #
我5年中學讀男校學到最重要嘅嘢: 信任係攞嚟出賣 😇
Posting Time: Feb 21, 2024, 03:48 PM #
我心靈有充滿成長創傷 「導致自己性格不能發展完整 失去咗自己」 「要靠他人認同嚟支持自己生存」 所以我有資格成為KAM撚 對5G
Posting Time: Feb 21, 2024, 04:21 PM #
弊就弊在佢最後埋堆失敗呢 見D中學同學聚會都冇佢份 得個吉嘅傻仔🤣
Posting Time: Feb 23, 2024, 02:45 AM #
由上年5月開始到依家我都好hea咁享受退休生活 休息返一年先講其他 呢幾年太辛苦… 要追求身心健康同開心
Posting Time: Feb 29, 2024, 07:27 AM #
入咗一年中一先知原來中學係監獄。 那時候不知道 置身的日子都發黑 中學真係death zone 所有退學之後影嘅相 比喺學校靚十倍百倍好多好多倍 好想退多次中學 miss左好多人生時間
Posting Time: Feb 29, 2024, 08:23 AM #
羨慕你讀band1 🥲 我嘅advice 係唔好讀band3 (我來自band3💀)
Posting Time: Mar 01, 2024, 04:51 PM #
深夜emo 00:26 我內心有一種好矛盾嘅諗法 一方面又覺得畢業之後被學校邀請返學教師弟係一件好榮幸嘅事,如果我可以嘅話我都想俾學校邀請。Btw 我冇中學畢業,所以呢啲機會唔係我既。 另一方面,前2日見有個少有入到大學嘅中學fd post ig 講佢返中學勸勉師弟努力 唔知點解我又覺得收皮啦好膠啊,好懷疑邊個會聽完心靈雞湯之後就會認真努力。 我心態有問題,成日都覺得同討厭啲已經「成功」嘅人用一種高高在上嘅態度,去鼓勵其他人努力 ,根本就係想曬命同大家講「拿你睇吓我幾勁!」 ,可能佢哋冇咁嘅諗法,連錢都冇收,但調返轉咁亦都就可能係「成功」嘅人獲得榮譽嘅來源。 只能夠講係我間中學既問題,因為其他學校根本就唔使用成功學生勉勵學生,就好似sunny 哥哥咁樣直接返嚟練speaking 😮💨
Posting Time: Mar 01, 2024, 06:34 PM #
諗咗一陣發現到頭來都係學校banding 問題 雖然話如果唔係淨係鼓勵觀感就會好好多 問題係如果我啲同學直接返學校教Speaking 以學校啲絕大部份同學咁嘅質素 又有邊個會認真學嘢喎 咁師兄返嚟都冇引亦冇榮譽感 所以學校只能夠先勉勵同學 咁就變咗對想讀書嘅人觀感唔好 至少對於師兄嚟講可以有啲榮譽 但對於一班本來就唔想點讀書嘅同學嚟講 學校搵個佢哋根本冇可能做到同樣成績嘅人去勉勵佢哋會聽得入耳咩? 到頭來都係學校banding問題 所以唔好讀Band three
Posting Time: Mar 05, 2024, 10:22 AM #
放鬆 反正都冇乜人理中學成績 多數都係睇DSE
Posting Time: Mar 11, 2024, 12:53 AM #
邪或正亦由我 仇或怨亦捱得過🎶 我發現當擁有人地嘅黑歷史片 邪或正之差 係你選擇守護定係破壞?
Posting Time: Mar 11, 2024, 03:13 AM #
當我意識到我同一樣MBTI嘅希特拉一樣 寫低自己嘅諗法/經歷 就意識到我個threads嘅title 變咗”我的奮鬥”💀
Posting Time: Mar 12, 2024, 05:32 AM #
費事洗版 用呢個留言區當做中三廢文區
Posting Time: Mar 12, 2024, 05:34 AM #
費事洗版 用呢個留言區當做人際關係廢文區
Posting Time: Mar 13, 2024, 10:22 PM #
係🤡 我成日撈亂朗誦同集誦
Posting Time: Mar 13, 2024, 10:34 PM #
🀄️ 我唔記得中二定中三中文集誦就係咁 去到比賽嗰日先發現得三隊 結果三隊都有獎 話唔定學校特登 想有獎威下
Posting Time: Mar 15, 2024, 03:21 AM #
講得好:「學校不嬲都係微型社會 大把分化撚 雙面撚 面前同你嘻嘻哈哈 背後就講你壞話 不停 自編自導自演 作故事 屈你 喺背後同你原本嘅frd講你壞話 不停分化離間 搞到全世界一齊杯你 搞到所有人都討厭你 仲要啲人嗰陣都未成熟 容易比人洗腦」
Posting Time: Mar 25, 2024, 11:08 AM #
繼之前set private之後,上個禮拜我清咗唔少粉,由原本嘅巔峰160去到淨返100粉 因為當初我入嚟玩threads嘅時候呢度人少少,四海之內皆兄弟,大家都將啲原本只會擺喺密友嘅嘢擺喺度,所以大家都好親切 依家threads已經唔係當初咁樣,月頭開始大家都set返做唔公開 (or用細帳),我都唔例外,出邊越嚟越危險,無啦啦就開戰,風氣好差,所以我都set咗private 1月過咗100粉嘅時候仲好開心,因為我根本冇人care,雖然set唔通開 仲有160個fol,刪完follower嗰陣有種感覺淨係同剩返嗰fol 100人做朋友就夠 玩threads之後最大嘅改變係人際關係,至少依家溝通比以前好左 Set private會冇流量,講真我喺呢度寫嗰啲嘢全部都係博同情咋嘛,就係中學太痛苦好想寫低然後放低,中學亦都冇人成功安慰到我(當然包括啲社工),好掛住當初個threads互相誇誇群。 既然set pri都預咗冇人睇,就費事洗版求演算法幫我推出去啦,以後大部份中學嘢就只係放喺某幾個貼文嘅留言區就夠 睇個表最低見到最初嗰幾個認得嘅脆友 真係在心中 多謝😳 深夜emo 埋堆 我好後悔初中多次嘗試過埋堆同班同學,嗰陣時見阿j係班上面做小丑成功埋堆到嗰班人,我又唔想咁獨 雖然唔想做小丑,但講真我有少少跟阿j嘅風,希望用佢融入到嘅方法去融入班同學 又或者係中一有日全班大部分嘅同學鬧緊一個(到依家都覺得)真係做得唔啱嘅同學,我可以唔理佢哋,反正嗰個同學已經畀其他同學鬧緊,我入唔入唔會有分別,但係我就特登入去想出風頭去鬧埋嗰個同學 ,特登行到人群罪入面鬧嗰個同學 明顯我係傻仔啦!做就做咗喇,結果當然係冇用,完全幫助唔到埋堆,但係即使我中一失敗,成個初中我都仍然有嘗試去埋堆,冇一次成功… 當中二嘅whatsapp group事件,其他唔埋堆嘅同學將我add入一個乖仔先入得嘅group,我又覺得開心,反而埋咗堆嗰啲人就入唔到 我好後悔嗰陣時嘅自己嘗試去埋堆,都覺得有同學中六仲出賣我,繼續希望可以成功埋堆係好戇鳩 ,試咗咁多年,到中六都唔知道冇可能成功,除非做小丑畀佢哋笑你,但做小丑唔好過 前排睇三五成群覺得入面啲人物角色嘅樣勁似某啲中學同學,我初中如果有睇到三五成群呢套戲就好啦 歸根究底中學人際關係都係同埋堆有關
Posting Time: Mar 25, 2024, 12:09 PM #
所以set返部private再del fol 之後 就可以繼續好似當初咁 1,寫低中學嘢 2,當呢度係心事台 3,盡量like post ⬇️記錄一下160粉嘅cap圖
Posting Time: Mar 27, 2024, 09:38 AM #
“有時你會有被害妄想症,覺得佢地唔鐘意你,而且背後講緊你,直至你發現佢哋真係喺背後話你,先知原來唔係你諗多咗。"-c8lumaa
Posting Time: Apr 03, 2024, 12:40 PM #
我留意到我剩返仲keep到嘅中學朋友,發現有幾個特點: (一係就) 1. 初中曾經同班,但係後來轉咗班冇經歷中五班內戰 (或者)2. 都係有SEN嘅同學,同佢哋相處比較多,所以知我人格,又唔會出賣, 所以有病先至正常‼️❓ (或者)3. 中五同班但係唔理內戰最後中六同我一樣偷偷地移民,仲要俾班同學踢出班WhatsApp group 🆗簡單總結係,我冇同任何一個完整讀完中六喺6A畢業又正常而唔係Sen學生嘅同班同學做朋友 Keep到嘅只係Sen人/轉(調)走去其他班同學/同我一樣有後路嘅人 我同我嗰班啲同學根本唔係同一類人! 反而有病嘅人先識得互相信任,支持 回顧中學嘅同班同學人際關係 我形容係一手好牌打到爛: 失去嘅初中朋友: 1️⃣louis-高中疫情之後關係疏遠咗 2️⃣jay -中四stalk話我英文變咗好多而完 (諷刺的中學人際關係2) 3️⃣唐生-中二無啦啦鬧我而完 先去嘅高中朋友: 1️⃣justin -嚟咗英國之後因為我ig post 比邱扮friend 出賣我而玩完 (參見中五12月開戰系列+諷刺的中學人際關係1) 0️⃣可能唔止得呢幾個,只係我唔記得 ⏺️呢啲都係對我嚟講唔清楚原因無啦啦疏遠咗嘅朋友,明明大家本來關係幾好,有唔少係無啦啦就變差,係咪比人離間? 至於極小部分有清晰嘅原因嘅就唔討論 到底我係咪有乜問題搞成咁? 可能我做錯咗乜嘢搞成咁?? 到底係係咪有人離間??? 呢度主要係用嚟自己研究下發生乜事 人際關係真係好難搞😮💨
Posting Time: Apr 05, 2024, 09:00 AM #
身為一個sen嘅人我好感謝, 但係我已經喺學校努力爭取過都拯救唔到呢樣嘢 到頭來我一走咗之後我學校啲同學一樣繼續俾人罰抄,默書加分制取消返🥲 我只係幫到喺我爭取到公平而又走之前嗰一兩年嘅同學😮💨
Posting Time: Apr 08, 2024, 11:51 AM #
啊!個腦好亂啊! 喺面對俾Secret/其他人屈嘅時候 如果有入幾十人小圈子group 就可以喺group度講叫人信你/澄清謠言 影響力都大啲 但係好似我呢啲人 冇俾佢哋add到入group 當俾人屈嘅時候都唔知點樣向小圈子澄清好 因為唔知邊個仲會信你 仲會理你 反而啲人仲調返轉話 「你冇俾人add入group,你知道自己咩事啦!」 但調返轉,小圈子入邊嘅人未必會同小圈子以外嘅人咁friend 當邊緣人A同邊緣人B成為互助好朋友 真係有謠言鬧攻擊想澄清 到底睇落好多朋友嘅小圈子會信你冇做過多啲? 定係邊緣人同邊緣人好朋友會信你冇做過多啲? 大家講到底都只靠句trust me bro! 唔知點解我硬係好懷疑啲小圈子係咪真係咁friend? 理論上,同一級同學都係得咁多,如果小圈子咁多人,代表Secret出post屈人嘅人多數都係小圈子內互相攻擊? 人際關係好難
Posting Time: Apr 21, 2024, 11:17 AM #
完全同意 只要有30個男人一齊 佢哋嘅機心陰謀好黐線 利申 中學男校😮💨
Posting Time: Apr 23, 2024, 02:37 AM #
🫂 遇上垃圾校規,無能老師更加有咁嘅感覺
Posting Time: Apr 23, 2024, 03:52 AM #
以前返中學 如果遲到幾分鐘嘅話 又咁啱逃避到啲Prefect 我就會特登學校門口唔拍卡 直接上課室 之後交功課時間 班主任點名確認就會見到我冇拍卡 我就吹話冇帶 阿Sir見到我喺度 就會喺eClass填準時🤡
Posting Time: Apr 25, 2024, 03:29 AM #
我都係覺得安守本分,無愧於心,講嘅承諾盡力做,做好自己就夠,勁討厭虛偽嘅人 至於嗰啲豬肉朋友唔要都罷 當我地需要朋友幫手嘅時候,佢哋通常都係唔會理你 最重要,人生係自己既,得一次,最緊要自己開心,點解要係啲咁嘅事上委屈自己 「為別人而活?」 回顧我中學生淵話比我知「埋堆」 係好危險嘅嘢,唔少人都會為咗「埋堆」委屈自己,甚至出賣第二個人,但係即使委屈咗自己,之後成唔成功仍然係未知之數 即使現今世界做人都「應該」虛偽,我仍然相信「如果活著能坦白,舊日所相信價值不必接受時代的糟蹋 」 -年少無知
Posting Time: May 09, 2024, 05:33 PM #
深夜emo 我本來覺得 喺我間廢柴中學我嗰班入邊冇人會明我感受 例如內戰 吹水屈人我走咗之後都唔放過我 但係我最近先發現到竟然中學終於都有同班fd 明我感受!而且完全同路人😎✌🏻 唔埋堆嘅缺點就係返學完全冇人理佢 結果我哋可以互相理解 佢依家爭我喺唐人街食一餐麻辣燙🍜🥣 立此為憑! 或者今年我的中學grad trip夢想可以實現 Grad trip 會遲到幾年,但絕不會缺席!🥳
Posting Time: May 13, 2024, 05:00 PM #
你就好啦😞 你睇得好開,連自己banding低都講出嚟 唔怕俾人笑 有時我都會覺得讀差啲嘅學校未必唔好,但係有啲家長始終會覺得banding低比較容易學壞
Posting Time: May 21, 2024, 05:23 PM #
我好廢 喺讀咗間Band three中學五年 頭三年比英文老師瘋狂罰抄生字 但冇心抄,所以背唔到一隻單字 然後疫情兩年 冇點返學嘅我中五考IELTS 得5分 多謝 ✌🏻🤡 見到下面大家都話自己7/8分 我哭x左 最衰嗰時完全搵唔到溫書嘅動力 (學校教學內容/學習風氣差掛) 依家唔使叫我都自學
Posting Time: Jun 04, 2024, 07:14 AM #
我已經夠低調啦 我退學前最後兩日返學交退學信先至話俾同學知 只不過係最後一日返學啲朋友道別我嘅時候喺IG爆出嚟 結果,搞到全世界都知道…. 我已經後悔當初同意佢哋放我喺IG 😓
Posting Time: Jun 04, 2024, 06:06 PM #
所以咪話嗰陣時我蠢….
Posting Time: Jun 09, 2024, 05:09 PM #
話說今朝喺IG密友無啦啦發癲emo 屌中學 我唔記得咗將中學阿sir remove 出密友 今次大鑊
Posting Time: Jun 09, 2024, 05:56 PM #
#emo 唔知有冇人明 我真係好想同另一個sen 嘅中學同學道歉 我初中因為俾呢個老師蝦,然後舉報佢 之後高中學校派咗呢個老師去隔籬班 我就間接令到呢個sen同學比老師蝦罰抄 做啲佢能力做唔到嘅嘢 害咗佢嘅中學生涯 問題係佢又冇用IG 得WhatsApp 突然間走去同佢道歉又好怪 最大問題係我走之前去搵佢傾偈 佢根本就唔覺得老師係恰緊佢 睇到我好心傷 覺得佢好慘俾老師蝦又唔識反抗又冇人幫 我只有中一嘅時候我俾老師罰抄嘅時候順便幫過佢一齊舉報上副校長 叫做幫過佢一次 我寧願俾人罰抄嗰個係我 至少老師耐我唔何,我真係有醫生紙 嗰個同學又唔知自己有唔罰抄嘅權利 就算我依家走去道歉,佢根本都唔會明 都唔會覺得我真係有間接傷害過佢 因為佢本來就已經覺得老師係冇蝦過佢 我好痛苦…. 係種想道歉都因為佢本來就唔係正常人 而理解唔到我嘅意思 所以道歉冇用 我個心亦都冇得解放 呢個sen 同學仲要初中喺學校有 一對一上社工言語治療班 中二家長日嘅時候,佢付出咗好大嘅勇氣 又搵到個話題 係等見班主任嘅時候 主動同我阿媽傾偈 喺我阿媽面前讚我話我啲成績幾好 上堂好乖 我冇叫佢咁做 佢對我咁好 咁幫我 俾面我 我算係欠咗佢一個人情 但係我後來仲要間接害左佢😔 仲要道唔到道歉 佢根本就唔會理解到
Posting Time: Jun 09, 2024, 07:18 PM #
Grad trip似乎會同中學朋友絕交多過變成一世朋友🤡
Posting Time: Jun 10, 2024, 06:34 PM #
香港教育制度就係咁 老師完全唔會反思佢哋嘅問題 冇得怪係咁嘅社會氛圍下咁多人跳樓
Posting Time: Jun 13, 2024, 07:14 PM #
😇我也知道我的中學是這麼可笑👍🏻👍🏻
Posting Time: Jun 27, 2024, 01:25 AM #
Good job 我間中學嘅呢啲活動,淨係識得叫人去讀VTC 🤡🤡
Posting Time: Jul 08, 2024, 04:56 AM #
我們不是一年前已經討論過了? 重複一次 IG上的我並不是真實的我 這裏的我才是真實的我 我IG除了密友以外的內容都不是 我的真實生活 這也是我喜歡 這裏的原因 也喜歡看 比較真實的大家
Posting Time: Jul 08, 2024, 05:54 AM #
自從入咗Band three學校之後就已經變壞
Posting Time: Jul 08, 2024, 07:39 AM #
基於12年嘅免費教育原則,所以唔太算係屋企人比錢 讀書 反而係教育局逼你一定要感受校園生活 😔 被欺凌者唔感受校園生活都唔得
Posting Time: Jul 09, 2024, 02:58 AM #
每次去到幻想世界嗰間城堡餐廳兜完一圈之後最後都係會返返去迷離莊園餐廳 幻想世界睇落冇咁好食 一次都冇食過🙂↔️
Posting Time: Jul 10, 2024, 02:09 AM #
「夠膽就係secret寫衰我 阿叔我嚇大嘅 如果我唔死 我燒撚埋你間鋪!」
Posting Time: Jul 13, 2024, 08:27 AM #
這怎麼聽起來像是在說我啊?? 現年19歳的香港人Dun 國・高中上學的時候 因為跟老師起了口角 (多次上課時罵王教畜) 後來又聽到同學在他背後竊竊私語講他壞話(同學:他的英文能力如何,他變了很多 ) 於是開始不敢上學 (高中多次請假去迪士尼散心) 這樣一過就一年 直至他一年前開始玩threads ….
Posting Time: Jul 13, 2024, 08:52 AM #
我發現玩左1年threads 對我嘅影響好大 比以前更加外向 一開始呢度有一個比較友善嘅社群 我將 啲怨氣發洩晒出嚟之後仲有人鼓勵 慢慢地 我都開始鍾意鼓勵人哋 心地變好 開始對人有返啲互信 先至唔再好似以前咁對所以人失去信任 所以最近呢個月先會係識人上面比以前更加成功 而且我發現啲人莫名其妙地信任我 多謝陪玩咗一年嘅threads友
Posting Time: Jul 14, 2024, 02:32 AM #
中學嘅時候成日( 被逼)上堂鬧老師搞到啲 同學怕咗我,覺得我惡,心地差,郁郁下鬧人, 衝動,唔尊重 ! 離開中學兩年之後我好想證明我根本就唔係咁嘅人,呢個月終於感受到我自己仲係一個識社交嘅人,可以玩得好開心,仲可以令人信任我,我根本就唔係咁仆街 ,甚至係幾個人眼中我係好人,只係以前一直冇機會俾我證明🥺
Posting Time: Aug 20, 2024, 08:12 PM #
中學學校報告-1 我在google 搜尋並檢查資料時,發現到我中學學校網站有每年上傳的「學校報告」,裡面是中學提供的官方數據。 先來看看從2017/18學年(我中一)到2022/23學年(我原定應該考DSE的那年,也是我同屆同學的中六)學校的DSE成績趨勢。 取得五科(包括中國語文及英國語文)2級或以上成績的學生百分比: 2017/18: 47.8% 2018/19: 47.0% 2019/20: 43.4% 2021/22: 36% 2022/23: 40% 趨勢:總體呈下降趨勢,2022/23略有回升。 學生出路趨勢: 1. 本地全日制學士學位課程: 2017/18: 16.8% 2018/19: 4.9% 2019/20: 5.0% 2021/22: 5.2% 2022/23: 17% (本地及非本地學士課程) 注意: 22/23年本地升大學的數據被合併到“本地及非本地學士課程中,無法單獨分析,可能存在數據被故意隱瞞的嫌疑,因此不能以此判斷學校成績有所提升。 中學學校報告-2 2.本地全日制副學位課程: 2017/18: 28.3% 2018/19: 30.4% 2019/20: 25.0% 2021/22: 29.2% 2022/23: 67% (本地副學位及副學位以下課程) 注意: 22/23年的數據包含了副學位以下課程,與之前年份的單純副學位數據無法直接比較。 3.本地全日制學士學位課程或副學位課程以外的職業訓練及持續進修課程: 2017/18: 31.9% 2018/19: 36.3% 2019/20: 46.0% 2021/22: 50.0% 趨勢: 呈持續上升趨勢,但22/23年的數據缺失。 4.香港以外地方升學: 2017/18: 8.0% 2018/19: 18.6% 2019/20: 8.0% 2021/22: 6.3% 2022/23: 7% (外地學士以下課程) 注意: 22/23年的數據僅包含學士以下課程,與之前年份的數據無法直接比較。
Posting Time: Aug 20, 2024, 08:13 PM #
中學學校報告-3 5.就業: 2017/18: 5.3% 2018/19: 4.9% 2019/20: 5.0% 2021/22: 3.1% 2022/23: 9% (包含在“其他”中) 趨勢: 相對穩定。 總結: 數據顯示,近年來這學校成績有下降趨勢,學生升讀本地大學的比例也較低,尤其是在2018/19和2019/20學年。2022/23年的數據由於部分數據合併或缺失,難以進行直接比較,並且存在數據被故意隱瞞的可能性,需要謹慎解讀。 資料來源: https://www2.ngwahsec.edu.hk/image/schoolPlansAndReports/schoolReports/SchoolReport2019_20.pdf https://www2.ngwahsec.edu.hk/administration/schoolPlans&Reports 中學學校報告-4 由於我在中一至中三期間曾擔任圖書館助理,因此這些借書的數據我也特別感興趣。 以下是根據中學學校報告數據,對學生閱讀習慣,即學生每年從學校圖書館借用閱讀資料平均數目的趨勢分析: 學生閱讀習慣趨勢 中一至中三學生: 2017/18學年: 7.8 本 2018/19學年: 5.9 本 2019/20學年: 2.5 本 趨勢: 呈現明顯的下降趨勢。從2017/18到2019/20學年,平均借閱量下降了約 68%。 中四至中六學生: 2017/18學年: 3.1 本 2018/19學年: 2.8 本 2019/20學年: 0.5 本 趨勢: 同樣呈現下降趨勢,且在2019/20學年有顯著下降。從2017/18到2019/20學年,平均借閱量下降了約 84%。 趨勢總結: 兩個年級組別都呈現明顯的下降趨勢。 中一至中三學生的平均借閱量一直高於中四至中六學生。 2019/20學年出現了顯著的下降,可能與報告中提到的情況有關:「教育局因應2019冠狀病毒病疫情停課接近四個月。」學校停課期間學生無法實體到圖書館借書。
Posting Time: Aug 20, 2024, 08:14 PM #
中學學校報告-5 學校報告沒有提供2020/21學年及之後的數據,因此無法分析疫情後學生閱讀習慣的變化。 資料來源: https://www2.ngwahsec.edu.hk/administration/schoolPlans&Reports https://www2.ngwahsec.edu.hk/image/schoolPlansAndReports/schoolReports/SchoolReport2019_20.pdf
Posting Time: Aug 20, 2024, 08:14 PM #
中學學校報告-6 至於學生對學校態度及人生目標相關數據 2021-2022 學年: 75% 的教師同意本年度的活動有助培養學生個人責任感及積極正面的價值觀。 86% 的初中同學and 76% 的高中同學同意活動能幫助他們建立積極的人生觀,並肩負自己的責任。 2022-2023 學年: 75% 的教師同意本年度的活動有助培養學生個人責任感及積極正面的價值觀。 86% 的同學 (沒有區分初中和高中) 同意活動能幫助他們建立積極的人生觀,並肩負自己的責任。 原文:“學生對學校態度及人生目標 根據APASO 數據分析,本校初中及高中學生,在經歷、成就感、整體滿足感、機會、社群關係、師生關係的評分,均比香港常模數據為高,可見同學對學校及個人成長方面予以肯定。至於「負於情感」的得分,則比全港的數據為低,代表同較少負面情感,生活態度正面。 " 數據分析: 教師對學校活動的評價在兩個學年保持一致 學生對學校活動的評價方面,2021-22學年初中生和高中生的認同度略有差異,而2022-23學年沒有區分年級,總體認同度較高。
Posting Time: Aug 20, 2024, 08:15 PM #
中學學校報告-7 根據學校報告,伍華中學學生取得五科二級或以上成績,包括中英數的比例,遠低於2023年香港中學文憑試的全港日校考生的71.9%。 這意味著伍華中學的成績不僅遠低於全港平均水準,近年來,該比例更持續下跌,2022/23年度僅有40%,與主流學校相比,簡直是天壤之別。 這樣的表現,若將其放在全港的中學分類系統中,該校的升學比例與成績表現毫無疑問應歸於Band 3中學。 在Band 3學校中,天主教伍華中學的表現甚至可能不處於前列。Band 3學校的升學率固然不如Band 1或Band 2,但該校五科2級或以上成績的比例如此之低,已表現出其教育質素在Band 3中也只是位居中下,甚至偏後的水平。 這也直接反映在學生出路的百分比上。根據學校數據,2021/22學年該校升讀本地及非本地學士課程的學生比例為5.2%,遠低於全港的升大學比例。相比之下,學生選擇副學位及以下課程的比例則高達79.2%(50%+29.2%),大多數學生只能選擇副學位或其他職業訓練課程,他們的未來發展有限。 中學學校報告-8 更令人質疑的是,學校在2022/23年度的報告中,刻意將本地升學數據與非本地升學數據合併,令外界無法得知實際的本地升學率。這種做法,不禁令人懷疑學校是否試圖掩蓋其升學率低的事實。 再進一步看該校報告中提到的學生滿意度調查,86%的學生聲稱學校活動有助於他們建立積極的人生觀,並肩負自己的責任。根據APASO的數據,該校學生在各個成就感、滿足感、機會等方面的評分甚至高於全港常模數據,聲稱學生在學校感受到積極的氛圍,對學校及個人成長方面予以肯定。 這一數據表面看似令人鼓舞,然而,當與學校的成績和升學數據對比時形成強烈反差,這種「積極」,「正面」,「肯定學校的功勞」的態度卻顯得極其矛盾,實在令人難以置信。 這樣的結果可以有兩種解釋。第一,學生可能並未充分理解自己所處的現實環境,未能意識到成績與未來升學機會之間的嚴重落差,這種「無知是福」的現象或許讓他們在問卷中給出正面的評價。或者,他們只是在敷衍地回答問卷,不表達真實的想法?
Posting Time: Aug 20, 2024, 08:16 PM #
中學學校報告-9 當成績不理想、升學出路有限時,學生(老師也是)卻依然自我感覺良好,這樣的情況是否反映了什麼?學校是否通過隱瞞或合併升學數據,試圖掩蓋現實的困境? 最終,當大多數日校考生能取得五科2級或以上成績並有機會升讀副學位或大學課程,而伍華中學的學生卻顯示出極低的升學率時,樂觀的問卷數據顯得格外諷刺。學生們對於未來的前景並非真正的樂觀,而更像是被迫接受現狀的一種自我安慰。在這種情況下,學校所謂的「積極價值觀」培養恐怕也難以真正幫助學生面對現實中的挑戰。 資料來源: 2023年香港中學文憑考試放榜數據PDF:https://www.hkeaa.edu.hk/DocLibrary/Media/PR/DSE23_PressRelease_C_Full.pdf
Posting Time: Aug 20, 2024, 08:39 PM #
當我回顧中學時期的人際關係時,我不禁感嘆,自己似乎把一手好牌打得爛。 在初中時期: 1. 毅哥 - 疫情之後我們的關係變淡了。 2. Jay - 起初我們經常討論英文,但後來他說我變了很多,我們的關係也隨之改變。 3. 唐同學/ 唐生- 中二時,他無緣無故罵了我,從那之後,我們就失去了聯繫。 在高中時期: 1. Justin - 在他去英國之後,我們的關係也變得疏遠。我感覺這可能與嫉妒有關。 明明大家原本相處得挺好,卻無緣無故關係變得疏遠了。對我來說,這些朋友的疏遠並沒有明確的原因,讓我感到困惑。至於那些極少數有清晰原因的情況,就不在這裡討論了。 到底是我有什麼問題,才會搞成這樣?還是有人在背後離間我們的關係?我自己究竟做錯了什麼?人性真的很難捉摸。 雖然我一直努力想做一個好人,但我相信,在不少人眼中,我反而更像是一個壞人,而不是一個好人。
Posting Time: Aug 20, 2024, 08:40 PM #
在Threads這裡寫了這麼多文章,通常都是基於我的個人經歷和感受。到頭來,我的一部分主要目的是想更加了解自己。我有點喜歡將我在這裡寫過的文章整理起來,然後放進AI中,讓它給我一個中立的答案。 以下這幾個問題是我一直都很想知道的 1.(我)這個人是利他主義還是利己主義? 2.(我)這個人在與學校的人例如副校長溝通的時候,有什麼問題嗎? 3.(我)這個人算是正義的嗎? 4(我).這個人的反省還不夠嗎? 5.(我)他算不算是一個好人? 6.(我)這個人的行為魯莽行事嗎?
Posting Time: Aug 28, 2024, 07:30 AM #
12/13歲的我: 看那些大哥哥寫了一大篇文在我面前交被老師看一下直接說他文章離題不合格,要多練習我覺得他們也太痛苦了 直到現在的我變成以前的他們…
Posting Time: Sep 08, 2024, 03:59 PM #
Err 自從上次睇返啲中學嘅cap圖比同學攻擊叫我去非洲 呢幾日睇到廣告話某廉航由倫敦去非洲摩洛哥做緊優惠,好奇心令我冇skip 到廣告 見到單程 $130hkd 老實講我心動了 💓 有少少想自己去2日行下即返當冬天避寒 好想多謝佢嘅建議 旅行idea就係咁嚟😋
Posting Time: Oct 03, 2024, 11:31 AM #
明明我現實識嘅人好少,又冇俾中五同班同學follow我IG(除左pig gor一個),然後莫名其妙地又有幾個低我一兩級完全唔識冇聽過嘅中同嚟fol 我IG,可能佢哋只係為咗r 互fol增加自己版面嘅數字,我通常都來者不拒,因為我都想🤡 一般嚟講我係唔會理佢哋story,完全唔click入去,只有間中手殘唔小心,就係咁樣莫名其妙地完全唔識,淨係知道同一間中學,又冇講過任何嘢,但係佢哋又會睇我IG story 😅 但我真係唔明,當佢哋而家每日仲喺中學返學,然後放學返屋企咁啱就到我呢邊嘅日頭,然後我開始post勁虛偽,完全唔能夠相信,扮成功快樂少年,去玩勁開心嘅on9仔曬命feel味濃story ,到底心目中諗緊啲乜??? 佢哋又照click 入嚟又冇unfol ,有一種講唔出嘅奇怪
Posting Time: Oct 03, 2024, 11:34 AM #
完全唔識佢哋😅
Posting Time: Oct 04, 2024, 06:14 PM #
Imagine 其實男校都一樣💩 已知開新Account不能避免stalk狂徒
Posting Time: Oct 06, 2024, 05:25 PM #
可以,應該係調返轉話佢哋專睇IELTS,唔使睇重DSE英文成績,主要都係你目標嗰間大學接唔接受? 可以問吓 / 如果接受嘅話甚至Duolingo 都得添。 / 通常每間大學都有最低接受Ielts分數,如果達到嘅話冇乜理由會因為你DSE英文分差就唔收。 / 因為ielts可以短時間內無限考考到自己滿意為止,DSE衰咗就要等一年。 / 我覺得如果依家已經做好準備嘅話,建議依家直接考埋ielts仲好,以我家姐為例,係dse 放榜嗰一日嘅晏晝佢已經直接衝咗去中介辦公室度做網絡面試,個中介視乎佢個分大概入到邊間再調整目標,好快直接收咗佢。 如果考完DSE發現唔理想,再book嘅話可能會耽誤時機,做電腦卷等結果最快都要幾日,至少會冇咗早報名優惠(如果有)同埋考DSE英文卷嘅時候已經有個保底冇咁大壓力
Posting Time: Oct 06, 2024, 05:33 PM #
例如我而家讀緊呢間,可以喺四款方法入邊揀一款去證明英文能力,咁IELTS已經係最頂 proficiency test,交咗嘅話就唔使睇第二個 English qualification 啦。
Posting Time: Oct 23, 2024, 02:28 PM #
我的Threads 大部分資料/資源/參考資料來源是什麼? 1.我的硬碟(截圖和學校照片 + 文件 + Zoom 課錄影) 2.自己的2019年和2020年日記簿 (我從中二開始寫日記,主意來自職業治療師,包括許多在學校發生的事和學校的紙本信) 3.學校網站,例如每年的學校報告 4.IG 訊息聊天記錄(因不明原因遺失了很多) 5.我的 IG 貼文/Story 6.WhatsApp 聊天記錄(因不明原因遺失了很多)
Posting Time: Oct 23, 2024, 02:29 PM #
我在整理這些檔案的過程中,就像是在回顧自己怎麼會從一開始的外向性格,逐漸變成內向的過程一樣。
Posting Time: Oct 23, 2024, 02:29 PM #
我樂意隨時在 IG 上接收threads友的DM聊天。我是 INFJ,喜歡交流與反思。 Q & A: 為什麼你要寫這些貼文呢? 現在的生活比在香港時輕鬆很多,過得相當舒適。除了學車,我並沒有其他想學或必須要做的事情,因此有時間寫這些文章。 我希望能花更多時間撰寫 threads,並且認為目前我所學習和做的大多數事情,在不久的將來可能會被人工智慧取代。我認為回顧過去的經歷對我來說是有趣且有意義的,讓我學到的東西比單純讀書還要多。再過1.5年我將從大學畢業,到時候世界可能會有天翻地覆的變化,許多我現在了解的事物都可能被 AI 取代。所以,寫下我的思考,讓我覺得時間被更好地利用。 你是不是有病的? 我的手部肌肉有些問題,所以在香港我是所謂的 SEN 學生。此外,我是一個左撇子,習慣用左手寫字,中小學經常需要參加職業治療和物理治療。 我認為透過 threads,可以從一開始更了解彼此的價值觀,這樣建立的友誼應該會更長久、更和諧。可以先這樣互動,看看是否合適。無需設立形象,沒有形象就不會有形象崩壞的問題。 肯定要同我認識? 我並不是一個典型的人,如果你不想認識我,或者後悔了,我完全理解,不會介意的。我不煙不洒 為什麼喜歡寫這種東西? 內心的冒險精神促使我想要去做一些有趣的事情,只要這些行為不會影響或傷害到其他人。我正在努力將我的所有經驗轉換為一個 .txt 檔案,儲存在電腦中。當我把大部分經驗輸入完成後,就可以上傳到像 GPTs這樣的聊天機器人,讓人們通過和我的 AI 互動來了解我的想法。 為什麼你覺得自己和別人不一樣? 因為我的生活經歷總是和他人有所不同,這讓我有不同的視角和想法。 你過得怎麼樣? 現在的我過得很好,沒有太多可以抱怨的事。感謝你喜歡我的思考帖子。
Posting Time: Oct 23, 2024, 02:50 PM #
研究對象:我對Jay的印象-1 Pre s1:是蠻好的朋友,玩得很好而且完全覺得是好人。也不是小丑,很正常。 中一:關係不錯,但後來為了合群在班上變成了小丑。 中二:覺得他內心還是一個好人,有幾次放學的時候提醒他不要為了合群,變成班上小丑。比較少接觸,但我對他的觀感還是很好。 中三:是朋友,在IG有密切的聯繫。他在IG支持我、向我致敬。是因為默書事件被副校長留到六點半那天之後,關係回到很好。 中間發生什麼事,為什麼關係會變差了?是肺炎?我做了些什麼讓他覺得我變了? 明明我們在中四的2021年6月19號,我還有回他IG說我沒有恨過他,他也說沒有恨我。 在中四後期卻:偷偷跟別人說我,在那邊討論我英文程度,還說我變了很多。 我生氣了,我覺得我一直都如此,反而覺得他黑化了。 中五:他曾在ig story表示跟別人打架,又不知道什麼鬼350萬元。又認識了其他班的奇怪同學後加入及參選了學生會成為學生會幹事的一份子,但因為他的個人行為,以及學生會受爭議活動又一直被其他同學匿名在secret攻擊他。 雖說人際關係本就很怪,可以莫名奇妙疏遠,但還是想根據我自己的經歷研究了解到底發生了什麼。
Posting Time: Oct 26, 2024, 07:00 PM #
社會有盡到比我嘅責任咩? 我只需要社會比一個機會我做狗搵到一份工啫 難到咁 我已經有心做良好市民盡責任,交稅俾政府,減低失業率 依家"生命教育專家"同我講要我俾返責任個社會 🖕🏻🖕🏻🖕🏻
Posting Time: Oct 26, 2024, 07:05 PM #
如果我喺香港係讀Band three ,即係通常都係最差嗰一批,咁我都幾相信我大學畢業之後唔會成為嗰61%之一。 唔好話淨係我啦,呢個社會點樣比希望年青人,仲叫人唔好跳樓,突然間覺得我隊草已經好好,根本唔可唔靠走唔靠毒品麻醉自己現實。 想搵份工啫,使唔使咁難? 又唔覺搵到工嗰啲人有幾十八般武藝,做嘢全部甩漏 圖片來自綠豆youtube
Posting Time: Oct 30, 2024, 08:24 AM #
有時望向天空,就會覺得如果我死咗之後有人可以發射火箭將我啲骨灰放喺太空飛船,發射飛向 黑洞方向,咁N年之後如果我咁好彩冇撞到其他行星或者太空雜物嘅話, 我就可以成功接近黑洞,或者抵達黑洞附近嘅事件視界 , 時間就會停止, 我就成為咗某個意義上嘅永恆,似乎比其他古代中國人所講嘅萬歲萬歲仲勁無限倍
Posting Time: Nov 04, 2024, 08:55 AM #
我個中學系列文章剩返一篇未寫,但係我拖咗成個禮拜,明明整埋佢就可以收工
Posting Time: Nov 08, 2024, 05:13 AM #
以下係過往五年啲 人對我嘅評價(唔代表我認同) : 「返去你嘅非洲學下啦,難民都識,得返你唔識 你個難民只配上果啲分離考試,難民就是難民」-唐同學, 2019 「会不会我不知道,但我认为有必要我会找训导处理」-中学大陆同学, 2019 「He change a lot」-賴同學,2021 「真實例子(唔係吹) 已經唔係6A班嘅人,**以為自己去左英國就唔會有人搞佢,自己冇做過任何事怕咩人搞。之前係自已story話學校考試卷三錄音有問題,以為自己被人cap圖send去「冇自己嘅group」你諗下點解咁多「冇自己嘅group」先啦。」-某匿名 中同,2022 “The cnt behind me said “your smile aggravates me” when I made a small joke with him this is the sAMe man that has been publicly insulting me anytime I try to civilly speak to him…"-預科沙特阿拉伯 同學,2023 2024? 喺度諗緊今年我有得罪過邊個🤔
Posting Time: Nov 08, 2024, 05:13 AM #
估吓我今年可唔可以係冇學校 人際關係糾紛平安渡過2024?👀 以前每年都有,依家11月好似仲未 發生? 我成日得罪人,冇理由認為我係一個好人
Posting Time: Nov 17, 2024, 07:22 PM #
完! 終於正式完完全全完結中學系列!🥺🥺 時間:2024年11月18號上午早上3:23
Posting Time: Dec 16, 2024, 10:57 AM #
啱啱睇完今朝出嘅 「【經緯線】年少不上學」 ,都幾有深度,睇完又emo了,唔知點解冇乜讀後感,只能夠講一聲「明!」 推薦程度:五星 https://youtu.be/OWgMedjBD1A?si=hPi9Me98WoPm8GC8
Posting Time: Dec 16, 2024, 11:15 AM #
Emo: 想講下早幾日陳榮根紀念學校跳樓個SEN 同學單嘢。 因為我都係Sen人,個感覺係有個同我接近經歷嘅人承受唔住跳咗落去😢😖,嗰日個同學跳樓之前俾三個老師訓示,令我諗起我中三嘅時候比副校長同埋融合教育組主任放學後留我喺副校長室到六點一樣。 / 唔同嘅係,第二日我即刻去完迪士尼散心,之後我就全面反擊,投訴上教育局平機會,最後嚇怕咗學校成功爭取,雖然個仆街老師仍然繼續亂咁罰人抄書,但起碼中四唔再係佢教我。 / 但我唔係想討論到底我有幾好,反而想講佢跳樓真係一件壞事咩? / 我咁樣做付出嘅代價都唔少,將件事搞到咁大,唔係人人受得住,我嘅例子就係啲老師嗰個怕晒我,同同學一樣覺得我生人勿近,勁驚搞到我,然後我就會當眾鬧老師,然後投訴佢哋咁樣,對我講嘢特別少心,結果令我覺得同老師增加咗隔膜。 / 啲同學亦都一樣,始終班上邊係一個團體,當你咁唔融入佢哋一齊罰抄,或者個個都要抄,但係只有你唔使抄,大家就會覺得好唔公平,我中一嘅時候真係有同學同老師講過覺得唔公平,好彩中一個中文老師好人。
Posting Time: Dec 16, 2024, 11:23 AM #
記得喺大半年前,threads都曾經有人講過覺得sen人考Dse有特殊待遇好唔公平就係一個例子,或者唔少人都係咁諗,只係佢哋冇講出嚟 / 而且當件事搞到咁大,直到而家都仍然耿耿於懷件事,仍然間唔中喺個腦入邊諗起。 / 任何程度嘅反抗都只會加劇同學校同埋老師不和嘅程度,搞到自己喺學校嘅位置好尷尬,只不過係我中三後已經疫情,先冇咁大影響,但我中五都頂唔順走咗,唔係個個都有咁嘅機會走到。如果真係要喺學校讀多幾年先至走呢?好難想像嗰個壓力會有幾大 / 佢間學校就同我中學一樣: 「一名家長認為該校老師對SEN學童較嚴苛,例如罰抄幾百字的心經50次;罰全個星期沒有小息」 來源:佛教陳榮根紀念學校SEN家長憂心促校方審視 心理學家倡正向反思 | 香港01 https://www.hk01.com/article/1084273?utm_source=01articlecopy&utm_medium=referral / 唔係鬥慘,只係想表達我學校同佢哋真係好相似,除咗我學校可以去廁所之外,甚至我學校有啲位俾佢嚴重,例如中一另一位sen 同學比老師罰抄150次默書範圍(就係我第一次投訴上副校長),
Posting Time: Dec 16, 2024, 12:03 PM #
而且病又好難/唔會好,咁佢最後選擇呢個方法何嘗又唔係最簡單直接又最冇煩惱嘅方法? 我都唔夠足夠強大嘅勇氣跳落去 / 如果呢個選擇對佢嚟講係最好嘅話,就夠了。 想表達我對佢嘅支持,希望佢依家離開呢個世界之後可以快快樂樂, 永遠respect英雄!!!🫡🫡🫡 辛苦你了!❤️
Posting Time: Dec 16, 2024, 12:03 PM #
更加嚴重嘅係佢哋只係全個星期冇小息,喺嗰間學校就係每日放學留到下晝五點直至到抄曬為止,之前討論過每一日放學後最多都係抄到三四次,冇可能一日抄到150次,結果永無止境每日罰留堂到五點。 / 我都經歷過幾次,只係我sen嘅問題就係來自隻手肌肉,我比其他sen同學更加有需要同埋適當嘅病歷醫生紙去舉報。佢嘅病係adhd都比較難舉報。 / 通常SEN人嘅病會係人生入面存在,係成長後會繼續有好多類似嘅問題發生。 / 總括而言,我睇到嘅就係另一個類似經驗嘅人做出咗同我截然唔同嘅選擇,我絕對能夠理解同埋尊重佢而家嘅選擇,唔會覺得佢諗唔通,唔夠強硬堅定去面對困難,相反覺得佢已經好勁,學校同地獄對比邊個比較痛苦? / 只有三個選擇: 選擇投訴去平機會所帶嚟嘅壓力唔低,絕對影響同同學同埋老師相處嘅關係,幾乎肯定畀老師同埋除咗都係SEN嘅同學隔離,經常見副校長。我依家仲Keep到嘅中同幾乎冇一個唔係SEN人。之後幾年學校嘅生存壓力只會更加大。到頭來我就係同”【經緯線】年少不上學"入面一樣,中五復課成日詐病唔返學去迪士尼散心,充滿對學校嘅恐懼。 咁樣真係有比較好咩? 唔反抗又做唔到老師要求嘅嘢。
Posting Time: Dec 16, 2024, 12:35 PM #
如果真係有人睇到呢度嘅話,我想講多謝你,喺聖誕節之前已經整理好我呢一年半以嚟一直寫喺threads嘅中學經驗文章,我將所有文章按住年份次序整成一個pdf。 / 係我一個非常好全面認識我嘅方法,包括行為同思想。我做咗啲乜嘢都照直寫出嚟,所以會見到入面充滿好多我性格嘅缺憾,希望我未來唔會重蹈覆轍。 / 全部都係我喺呢一年半入面親手寫出嚟,文字實在太多基本上唔可能睇得曬,建議直接下載成個pdf然後放上類似於Google notebookLM 嘅AI網站作出總結,直接用問答嘅方式問ai去了解呢堆文章入面嘅內容。 / 但係我仲差最後一年先寫完,仲寫緊讀foundation嘅第一年,因為都算係中學入面,寫完之後我先至再正式出一個更新版。 / 如果你唔睇嘅話都唔緊要,經歷太多我只係想幫自己整一本類似回憶錄嘅物體。 https://drive.google.com/file/d/1pwA6wCMM-cQkBSsyEFk-4v3vaj_l3Kb_/view?usp=drive_link
Posting Time: Dec 26, 2024, 09:37 PM #
可惜現實係成個求學時期0 警告/缺點都唔會有人讚,選你做風紀,只有刷老師鞋嘅會。 一堆攞缺點嘅同學照樣過得生龍活虎,睇開啲就好。 拒絕道德綁架自己 (利申:中五後期做chill guy返學遲到拎左第一個警告)
Posting Time: Apr 01, 2025, 06:24 PM #
之前我個Account公開嘅時候我啲中學同學都係咁,cap人IG/threads圖然後再send去啲group度,然後引一大班人過嚟睇,但入邊又有啲弱智仔手痕撳咗follow,但明明之前喺學校根本就冇講過嘢
Posting Time: Apr 10, 2025, 02:24 PM #
如果根據中學六年排個開心排行榜,我會點排? f.4(肺炎停課)>f.5(下半年自我放棄,冇壓力)>f.2=f.1»»»»»f.3(同老師吵大鑊)
Posting Time: Jun 04, 2025, 09:23 AM #
Good job考完DSE Grad trip 會有就會有㗎啦,考完DSE休息吓幾好,其實去旅行會好攰 我都係依家先plan緊今年七月同中同去(冇grad嘅)grad trip (btw過嚟歐洲記得同我食飯)
Posting Time: Jun 08, 2025, 02:00 PM #
Dear Jane《哪裡只得我共你》系列第四部曲感想 新歌推出與系列延續 今年三月,Dear Jane推出新歌《你流淚所以我流淚》,為《哪裡只得我共你》愛情系列的第四部曲。起初以為2016年三部曲完結後,便不會再有這系列的歌曲,沒想到十年後他們再次為此系列推出新作,紀念樂隊週年。 坦白而言,與其他聽眾一樣,我認為這首新歌表現平平,不算特別動聽,遠不如十年前該系列的傳奇作品那般出色。然而,這仍不失為一首好作品。有時若未曾親身經歷相關情感,便難以感受歌曲的意境,對其他人而言,這首歌可能相當感人。由於缺乏戀愛經驗,我無法體會其中情感。 聽到第四部曲推出時,內心仍感到高興。《哪裡只得我共你》是中五時期非常喜愛的歌曲之一,為我提供溫習動力,。雖然歌曲本身講述男女愛情故事,但有時也讓人想要拯救自己,因為最終能幫助自己的只有自己。 歌詞「我要將你拯救,逃離人類荒謬」特別貼合當時心態,認為中學生活確實荒謬。該歌曲於2015或2016年推出,雖然我2021年才開始聆聽這系列,時間稍晚,但仍是一首極佳作品。
Posting Time: Jun 08, 2025, 08:17 PM #
回顧義工隊好人?1 近日上網時發現中學時期最厭惡滲透學校宗教組織「石仔義工隊」,再次出現在網絡上。相關貼文獲得數千個讚好,內容為一段關於該組織的影片。 影片並非義工隊自行發布,而是他人拍攝。片中,該組織一名成員(疑似領袖),正以極其惡劣的態度呼喝他人離開,要求對方離開其會址「永光堂」。被喝斥者為網上頗具知名度的羅先生,曾高唱「屯馬開通真的興奮」而聞名,是一名鐵路愛好者,常遭網民取笑。 雖然不清楚事件前因後果,但可確定羅先生並非該義工隊的服務對象或活動參與學生。他似乎是擅自進入義工隊建築物內,因此遭該成員喝令離開。 影片下方留言指出,該成員的語氣和姿態如同黑社會大佬驅趕他人。有人形容該場景猶如電影中江湖人物在喝罵:「走啊!快點走啊!」 回顧那段影片時,我並不認為羅先生有任何不當行為。他只是進入場所,當被驱逐時也只是顯得困惑和錯愕,隨後便被幾位隊員喝令離開。看到這一幕,我不禁思考:有必要如此對待他嗎? 看到他們如此喝斥他人,更加印證我一直以來的想法:中學時確實沒有看錯他們——始終認為他們並非善類。如今看來,當年的判斷是正確的,慶幸當時遠離了他們。
Posting Time: Jun 08, 2025, 08:18 PM #
回顧義工隊好人?2 整件事更讓我反思一個問題:這些信奉基督教的人,是否真如表面那般善良、充滿大愛、包容他人?看來似乎並非如此。 回顧「石仔義工隊」的 Instagram,發現這幾年來他們依然如故,專門吸納學業表現不佳、對未來發展方向模糊、生活狀態渾渾噩噩的年輕人。他們招攬這些青少年參與團體活動,幫助增強他們在團體中的自信心。 然而,我認為這種自信心是不必要的。原因在於,只是學會與其他同樣渾渾噩噩的人相處,這毫無意義,也無法改變什麼。你不能期望外界每個人都與你相同;在這裡學到的與渾渾噩噩人群相處的技能,無法應用於外在世界。 我觀察到他們 Instagram 上的參加者,仍然全部看起來都較為畏縮、缺乏精神,不像聰明人。這似乎是在吸納比較愚笨的人群。 由於「永光堂」在香港是一個頗為知名、被稱為「邪教」的組織,當他如此呼喝羅先生時,我認為他並非真的那麼善心,也不是真正的好人。為何你可以包容其他人,卻不能包容羅先生?我認為他呼喝別人的行為是不當的。 我之所以認為他不對,是因為這位「石仔」的創辦人聲稱自己是大學教授,一直對外如此宣稱,但卻不從事大學教授工作,
Posting Time: Jun 08, 2025, 08:18 PM #
回顧義工隊好人?3 反而經營義工隊。當時他還特地邀請我的中學同學 Justin 吃飯,專程到學校門口接他。 我當然感到懷疑:一位大學教授,怎麼會特地來接一個中學生吃飯? 雖然義工的薪酬較低,但大學教授應該收入豐厚。後來我認識的一些大學工作人員也告訴我,在香港,大學教師的薪酬並不少,至少比一般上班族高。 那麼,他會否真的那麼充滿大愛,為了耶穌、為了傳教、為了青少年,而誇張到放棄高薪職位?我不會說絕不可能,但可能性較低。 那種行為不會是我所認識的大學教授會做的事。我從未見過有大學教授會那樣喝斥別人,大喊「走啊!走啊!」地趕人離開。我認為這種行為極不妥當。
Posting Time: Jun 19, 2025, 10:11 PM #
WTF乜原來罰抄真係有用㗎 可能我怪錯咗中學老師 🤚🏻😭🤚🏻 https://www.scientificamerican.com/article/why-writing-by-hand-is-better-for-memory-and-learning/